page_head_bg

News

Poca cunniscenza di i tamponi di gola

Un tampone di gola hè in realtà un tampone di cuttuni longu medicale sterilizatu per immergerà una piccula quantità di secrezioni da a gola di u testatore.I secrezioni sò mandati per teste virali, chì ponu aiutà à capiscenu a cundizione di u paci è l'infezzione di a mucosa orale è a gola.

Parechje persone anu bisognu à andà in l'uspidale per esaminazione quandu soffrenu di malatie respiratorii, è ci sò assai metudi di esaminazione, cumpresu piglià un tampone di gola per esaminazione.Ma certi persone ùn sanu micca di i tamponi di gola, allora chì significanu i tamponi di gola?

1. Chì significà u tampone di gola ?

Un tampone di gola hè in realtà un tampone di cuttuni longu è sterile chì un duttore usa per immergerà una piccula quantità di secrezioni da a gola di u testatore.A deteczione di virus di sti secrezioni in u trattu respiratoriu pò capisce megliu a cundizione di u paci, è ancu l'infezzione di a mucosa orale è a faringe, chì hè un metudu di deteczione assai impurtante.A pacienza apre a bocca è face un sonu di ah, perchè a faringe pò esse esposta cumplettamente, è dopu aduprà un bastone di cuttuni longu per asciugà i secrezioni nantu à l'arcu faringeali è palatini è amigdali in i dui lati.

Siconda, i punti di operazione di tampone di gola

1. Verificate l'ordine di u duttore

Prima di piglià un tampone di gola, duvete prima verificà l'ordine di u duttore è esse preparatu.

2. Sciacquate a bocca cù l'acqua per preparà a mostra

U duttore dumandarà à u paci à lavà a bocca cù acqua per assicurà chì l'internu di a bocca hè pulita.Allora apre a bocca per fà un sonu ah, è cunsiderà aduprà un depressore di lingua se ne necessariu.

3. Asciugà rapidamente a mostra

Asciugà rapidamente i dui archi palatali, a faringe è l'amigdali cù un tampone di cuttuni longu medicale sterile, per chì una certa quantità di secrezioni pò esse acquistatu.

4. Inserite u tubu di teste

Mettite a bocca di u provettu nantu à a fiamma di a lampa d'alcohol per sterilizà, poi inserite u tampone faringeu pigliatu in u vasu di sangue, è sigillate a buttiglia strettu.Hè ancu necessariu indicà u tempu di retenzioni di u specimenu è sottumettenu per l'ispezione in u tempu.

bottiglia stretta


Tempu di post: 24-ghjugnu-2022