page_head_bg

News

Vantaghji di Loops sterili dispunibuli

Loop d'inoculazione in plastica dispunibilehè un strumentu di laboratoriu cumunimenti usatu in esperimenti di scienza di a vita.Hè largamente utilizatu in parechje discipline cum'è a rilevazione microbiana, a microbiologia cellulare è a biologia molekulari.I loops d'inoculazione ponu esse generalmente divisi in loops d'inoculazione di plastica dispunibuli secondu diversi materiali.(fatte di plastica) è anse di inoculazione di metalli (acciaio, platinu o nichrome).
L'usu di u ciclu di inoculazione:
1. Metudu di striscia: appiccicà u materiale chì cuntene battìricu cù un ciclu di inoculazione, è traccia una linea nantu à a superficia di u mediu di cultura.
2. Metudu di piantazione spot: Aduprate un ciclu di inoculazione per toccu uni pochi punti nantu à a superficia di u mediu solidu.
3. Metudu di pouring: Pigliate un pocu di materiale chì cuntene battìricu è mette in un petri sterile, pour u medium agar funnu à circa 48 ° C, scuzzulate bè è rinfriscà.
4. Metudu di puntura: Aduprate u ciclu di inoculazione per appiccicà i microorganismi per punisce è entre in u mediu semi-solidu per a cultura profonda.
5. Metudu d'invasione è di lavare: sceglite u materiale chì cuntene battìri cù un ciclu di inoculazione, è risciacquate in un mediu liquidu.
I loops d'inoculazione dispunibuli furniti da a nostra cumpagnia sò tutti sterilizzati da i raghji gamma è imballati in imballaggi sterili, per piacè sentite liberu di aduprà!
Ansa d'inoculazione sterile, ansa d'inoculazione à impiegu, ansa d'inoculazione, ansa d'inoculazione à impiegu, ansa d'inoculazione in plastica à gettà
I loops di inoculazione dispunibuli è l'agulla di inoculazione sò fatti di polipropilene di materiale polimeru (PP).La superficie è trattata specialmente per essere idrofila.Hè adattatu per esperimenti microbiali, esperimenti bacteriali, esperimenti di cultura di cellule è tissuti, etc., è hè statu sterilizatu è sbulicatu.Pronta à aduprà!
◎ Idrofila dopu un trattamentu di superficia speciale
◎ Una varietà di culori per distingue diverse dimensioni di anse di inoculazione è aghi di inoculazione, blu per anse di inoculazione da 1,0 μL, gialla per anse di inoculazione da 10,0 μL
◎ L'arburu di l'agulla hè slanciata, morbida è curvabile, è pò esse usata in cuntenituri stretti o di forma speciale.
◎ I prudutti sò stati sterilizzati è ponu esse usatu direttamente
◎ Imballatu in sacchetti di carta-plastica anti-inquinamentu facili da strappare
◎ Ogni scatula di imballaggio hà un numeru di batch, chì hè cunvenutu per un seguimentu di qualità


Tempu di posta: 22-Nov-2022