page_head_bg

News

Cosa hè una pipetta?

Pipette sò cumunimenti usati in i laboratori per trasfiriri volumi millilitri di liquidi, da un minimu di 1 ml à un massimu di 50 ml.I pagliaghji ponu esse dispunibuli in plastica sterile o reutilizabili in vetru autoclavable.Les deux pipettes utilisent une pipette pour aspirer et expulser les liquides.Diversi dimensioni di pipette sò aduprate in diversi esperimenti cù a stessa pipetta.Per esempiu, pipettes sò impurtanti per mischjà suluzioni chimichi o suspensions cellula, trasfiriri liquidi trà cuntenituri differente, o plating reagents à differente densità.Sempre chì una cura attenta hè pagata à u voluminu di liquidu aspiratu è espulsu, i pipette ponu esse un strumentu utile in u laboratoriu per trasfiriri accuratamente volumi millilitri di liquidu.

图片1Tipi di pipette è cumpunenti basi di pipettes

Pipette sò generalmente tubi di plastica sterili unicu;ponu ancu esse autoclavable, tubi di vetru reutilizable.

Tutte e pipette usanu una pipetta quandu pipetta.

A pipetta elimina a necessità per i circadori di pipetta per bocca cum'è prima.Stu metudu primitivu di pipetting ùn hè micca cunsigliatu perchè hà u putenziale di causà gravi cunsiquenzi per i liquidi chì sò aspirati in bocca.

A bola di pipette hè un tipu di pipette cù a peor precisione.Hè di solitu assuciatu cù una pipetta di vetru per trasfiriri una quantità variabile di liquidu.

Pompi di pipette sò ancu adattati per pipette di vetru, chì ponu trasfiriri volumi liquidi più precisi.E pompe à pipette sò generalmente adattate per dispensà u stessu voluminu di liquidu ripetutamente.

I pipette assistenti sò i pipette più cumuni.Hè custituitu di parechje parti principali: a bocca hè induve a pipette hè inserita è induve a membrana di filtru hè posta, chì prutege l'internu di a pipetta assistente da a contaminazione di u liquidu.

Dui buttoni ponu esse vistu nantu à u manicu di a pipetta assistente.Quandu u buttone superiore hè pressu, u liquidu hè aspiratu, è quandu u buttone più bassu hè pressu, u liquidu hè scaricatu.

A maiò parte di e pipette assistenti anu ancu un pomo di cuntrollu per a velocità di scaricamentu di liquidu.Per esempiu, pò esse stallatu per liberà u liquidu sottu pressione, o pò esse stabilitu per a liberazione di gravità senza forza esterna.

Mentre chì certi pipette assistenti venenu cù un cordone di alimentazione, a maiò parte sò alimentati da batterie.

Certi pipette assistenti venenu cù un supportu chì si mette in l'area di u manicu, chì permette a pipette assistente per esse postu nantu à u so latu quandu ùn hè micca in usu senza caccià a pipetta.

Comu diciatu prima, a listessa pipetta pò aduprà diverse dimensioni di pipette secondu u voluminu da pipettate, da pocu à 0,1 millilitri à quant'è decine di millilitri.

图片2

Funzionamentu basicu di pipette

Prima, sceglite a pipetta di taglia ghjustu basatu nantu à u voluminu di liquidu chì vulete trasfiriri.Allora apre u pacchettu da a cima, toccu solu a parte sopra a marca di tick, inserisci in a punta di a pipetta, è sguassate u pacchettu restante.

Dopu, pigliate a pipette cù una manu è apre u coperchiu di u cuntinuu chì cuntene u liquidu chì vulete aspirà.Mantenendu a pipetta verticale, appughjà delicatamente u buttone superiore per aspirazione lentamente a vostra mostra.

Aduprate a linea graduata nantu à u muru di a pipette per misurà u voluminu di liquidu chì vulete trasfiriri.Innota chì u voluminu deve esse lettu à u fondu di u meniscu, micca a cima.

Allora liberate cù cura u liquidu in un cuntainer di a vostra scelta, avendu cura di ùn lascià a punta di a pipetta toccu qualsiasi superficia non sterile.

Aduprate prudenza è forza gentile quandu espelle u liquidu, soprattuttu quandu utilizate pipette di capacità di pocu volume, per evità di contaminazione di u filtru di pipette assistente è di mostra, o dannà a pipette assistente.A mala manipulazione quandu si usa una pipetta assistente pò fastidiu à l'altri persone più esperte in u laboratoriu, chì puderanu avè da piglià a pipetta per riparazioni.Quandu si pompa grandi quantità di liquidu o scaricate liquidu, a velocità di trasferimentu di liquidu pò esse aumentata pressu u buttone forte.

Infine, ricordate di scaccià bè a paglia dopu avè trasfirutu u liquidu.

图片3Applicazione

Avà chì sapete cumu fà u funziunamentu di una pipetta, fighjemu in più in dettaglio alcune applicazioni cumuni di laboratori.

Un passu impurtante quandu cultivate è plating cells hè a distribuzione uniforme di e cellule in a suluzione finale.E sospensioni di cellule ponu esse mischiate in modu delicatu è efficace cù una pipetta, chì mischia simultaneamente suluzioni chimiche è reagenti.

Dopu à l'isolamentu o a trasfurmazioni di e cellule sperimentali, i pipette ponu esse aduprati per trasfiriri cloni di cellule intere per l'espansione o l'analisi sperimentale sussegwenti.

图片4

 

 


Tempu di post: 31-aug-2022