page_head_bg

News

L'usu è e precauzioni di i piatti Petri

U vetru novu o utilizatu deve esse prima imbulighjatu in acqua per affucà è dissolve l'attrezzi.A nova vetru deve esse lavata solu cù l'acqua di u rubinettu prima di l'usu, è dopu imbulighjate durante a notte cù l'acidu clorhidric 5%;U vetru utilizatu hè spessu attaccatu cù un gran numaru di prutezione è grassu, seccu dopu chì ùn hè micca faciule di scrub, perchè deve esse immediatamente immersi in acqua pulita per scrubbing.

1. Sughjetti chì necessitanu attenzione:

Dopu a pulizia è a disinfettazione prima di l'usu, se u petri dish hè pulitu o micca hà un grande impattu nantu à u travagliu, pò influenzà u ph di u mediu di cultura, se ci sò qualchi sustanzi chimichi, impediscenu a crescita di bacteria.

I platti di Petri di novu acquistatu deve esse lavati prima cù acqua calda, è dopu immersi in una suluzione di l'acidu cloridicu cù una frazione di massa di 1% o 2% per parechje ore per sguassà i sustanzi alkaline gratuiti, è poi lavate cù acqua distillata duie volte.

Sè vo vulete à cultura battìri, tandu aduprà vapore alta prissioni (generali 6.8 * 10 5 Pa vapuri alta prissioni), sterilization à 120 ℃ per 30min, asciuttu in a temperatura di l'ambienti, o sterilization calori seccu, hè di mette u petri dish in u fornu , u cuntrollu di a temperatura à circa 120 ℃ sottu a cundizione di 2h, pudete tumbà u dente bacterial.

I platti di Petri sterilizzati ponu esse usatu solu per inoculazione è cultura.

2. Utilizà u metudu:

Pone a buttiglia di reagenti per esse aduprata in a pusizione adatta nantu à a zona di travagliu, è liberate u tappu di a buttiglia di reagenti per esse usata.

Pone i piatti Petri in u centru di u vostru spaziu di travagliu;

Eliminate u tappu di a buttiglia di reagenti è sifone u reagentu da a buttiglia di reagenti cù una pipetta.

Mettite u coperchio di u petri dish daretu;

Injecte delicatamente u mediu di cultura direttamente in a basa di una parte di u platu;

Mettite a tapa nantu à u petri;

Pone u piattu nantu à u so latu, attentu à ùn lascià u mediu entre in u spaziu chjucu trà a tapa è u fondu;

Eliminate a paglia usata.


Tempu di Postu: Apr-26-2022