page_head_bg

News

U metudu di usu currettu di u vetru di coperta?Chì faci è cumu si travaglia?

U microscopiu hè un strumentu d'osservazione largamente utilizatu in l'insignamentu, a ricerca scientifica è altri aspetti.Quandu s'utilice un microscopiu, ci hè un picculu "accessoriu" chì Bibuke ùn manca, vale à dì u vetru di coperta.Allora cumu duvemu aduprà u vetru di coperta currettamente?

U vetru di coperta deve esse puliti prima di l'usu.Pò esse lavatu cù acqua pulita, è poi asciugà delicatamente cù una gasa o un altru pannu molle, quandu facia a carica temporale, u funziunamentu currettu di "copertura" stu passu hè di piglià delicatamente u vetru di coperta cù pinzette, cù 45 ° Angle tilt lentamente copre. , cusì chì un latu di u primu cuntattu cù a goccia nantu à u slide, è poi pianu pianu pianu pianu.U scopu di questu hè di prevene chì e bolle si prisentanu sottu à u vetru di coperta.Assicuratevi di ùn lasciate micca l'aria trà l'ughjettu d'osservazione è u vetru di coperta.Questu hà da influenzà l'osservazione.

Allora, dopu avè usatu u vetru di coperta, ancu deve esse pulita in tempu pulita è asciutta per preparà per u prossimu usu, u vetru di coperta pò esse riutilizzatu in realtà, ancu s'ellu hè prezzu, è ùn hè micca veramente una volta, in i tempi ordinali a parolla chì usa. in casa spessu lava essenza pulita per risciacquare ok

Sè hè un amicu di dumanda hè più altu, ponu aduprà lavatrice ultrasonica pulizia, senza lavatrice ultrasonica, è assai pulita, tandu prucedure di pulizia normale dopu à lavà, è poi mette una notte in lotione à l'acidu cromicu, è poi risciacquare cù acqua distillata, chì hè un mètudu assai praticu è còmuda è efficace.

A figura hè chjuca, a funzione, u scopu principale di u vetru di coperta hè fatta da osservà a furmazione di forma di film, pervious à a luce, faciule d'ossservà, per mantene l'uniforme di spessore di mostra liquidu pianu pianu, u scopu hè di fucalizza megliu nantu à in. Per fà una microscopia d'alta risoluzione, cunvene per aduprà a capillarità, aghjunghje tutti i tipi di reagenti (macchia, acidu è suluzione di sali, etc.) quandu a furmazione di gradiente.À u listessu tempu, u vetru di tappa pò ancu ghjucà un rolu à mantene a prissioni fissa è piatta di u specimenu d'osservazione, è prutegge a mostra da a polvera è u cuntattu accidentale.À u listessu tempu, evita ancu di contaminazione di a lente di l'ughjettu toccu accidentalmente u specimenu quandu a lente d'ughjettu casca.In i microscopi immersi in oliu o in acqua, a tapa scorre per impedisce u cuntattu trà a suluzione d'immersione è a mostra.

U vetru di coperta pò esse appiccicatu à u bloccu diapositiva per sigillà a mostra è ritardà a desidratazione è l'ossidazione di a mostra.I culturi microbichi è cellulari ponu esse cultivati ​​direttamente nantu à u vetru di coperta prima di esse posti nantu à a diapositiva, è i campioni ponu esse muntati in permanenza nantu à a diapositiva invece di a diapositiva.

Cover slides venenu in una varietà di larghezza, lunghezze è spessori.Di solitu sò dimensionati per adattà à u cunfini di a diapositiva di u microscopiu, di solitu 25 x 75 mm.I diapositive di copertura quadrata è tonda sò generalmente 20 mm di larghezza o più chjuca.Sliders rettangulari chì misuranu finu à 24 x 60 mm sò dispunibili per a compra.

I diapositive di copertina sò largamente dispunibili in parechji spessori standard, identificati da numeri:

No. 0-0,05 à 0,13 mm di grossu

Innò *.* 1-1,13 à 0,16 mm di grossu

Innò *.* 1,5-0,16 à 0,19 mm di grossu

Innò *.* 1,5 H - 0,17 à 0,18 mm di spessore

No.2-0,19 à 0,23 mm di grossu

N ° 3-0,25 à 0,35 mm di grossu

N ° 4-0,43 à 0,64 mm di grossu

U grossu di u vetru di coperta hè criticu per i microscopi d'alta risoluzione.Un ughjettu tipicu di u microscopiu biologicu hè pensatu per un vetru di vetru di dimensione 1,5 (0,17 mm di spessore) cù un supportu di muntatura per assicurà a tappa di vetru à u vetru.L'usu di diapositive di copertina chì si devianu da stu spessore previstu risulterà in aberrazione sferica è una riduzione di a risoluzione è l'intensità di l'imaghjini.Obiettivi spicializati ponu esse aduprati per esemplari d'imaghjini senza vetri di copertura, o ponu avè anelli di currezzione chì permettenu à l'utilizatori di adattà à u spessore di vetru di coperta alternativu.

U vetru di coperta ghjoca un rolu impurtante in u prucessu di utilizà un microscopiu.Sapete i punti sopra è i punti per attentu?


Tempu di Postu: Apr-26-2022