page_head_bg

News

Metudu di pulizia è spazzola di prove di laboratoriu

Cum'è un strumentu cumunimenti utilizatu in u laboratoriu, u tubu di prova hà esigenze più altu per a so pulizia, è avemu bisognu di pulizziari cù cura.U tubu di prova utilizatu in l'esperimentu deve esse pulitu bè, perchè l'impurità in u tubu di prova avarà effetti avversi nantu à l'esperimentu.Se u tubu di prova ùn hè micca pulitu, affetterà i risultati di l'esperimentu, è ancu causarà errori in l'esperimentu, chì portanu à cunclusioni sbagliate..Per quessa, hè assai impurtante di utilizà a spazzola di pulizia di tubi per pulizziari i tubi.

tubu di prova averà avversu

A spazzola di tubu di prova, cunnisciuta ancu com'è spazzola di filu torciata, spazzola di paglia, spazzola di pipa, spazzola à traversu, etc., hè una spazzola largamente usata.Hè fattu di filu d'acciaio inox cum'è u scheletru.A rùbbrica suprana di a spazzola hè una spazzola cilindrica flexible cù una cima cù Alcune setole protruding.In medicina o fontaneria, a spazzola di tubu hà assai creditu.Pò pulisce a cima è i lati di u tubu, ancu s'è a prufundità di u tubu ùn hè micca prublema.Novi spazzole di tubu cù coda sò apparsu.

provettu saggiu

U metudu di pulizziari di u tubu di prova hè u seguente:
1. Prima, versà u liquidu di scarti in u tubu di prova.
2. Pigliate u tubu di teste cù a mità di l'acqua, scuzzulate in su è falà per sguassate a terra, poi versà l'acqua, poi chjappà cù l'acqua è scuzzulate, è repite u risciacquare parechje volte.
3. Se ci sò macchie nantu à u muru internu di u tubu di prova chì sò difficiuli di lavà, utilizate a spazzola di pulizia di u tubu di prova per spazzola.Duvemu sceglie a spazzola adatta per u tubu di prova secondu a dimensione è l'altezza di u tubu di prova.Prima aduprate una spazzola di provette immersa in detergente (acqua saponata) per scrub, poi risciacquate cù acqua.Quandu aduprate a spazzola di u tubu di prova, move è girate a spazzola di u tubu di prova lentamente, è ùn aduprate micca troppu forza per evità danni à u tubu di prova.
4. Per i strumenti di vetru puliti, quandu l'acqua attaccata à u muru di u tubu ùn si riunisce micca in gocce d'acqua o scorri in filamenti, significa chì l'instrumentu hè stata pulita.I tubi di teste di vetru lavatu sò deve esse posti nantu à un rack di provette o locu designatu.


Tempu di post: 24-ghjugnu-2022