page_head_bg

News

Cumu aduprà slides?

1 U metudu di smear hè un metudu di fà un film chì riveste uniformmente i materiali nantu à aslide di vetru.I materiali di smear includenu l'organisimi unicellulari, i picculi alghe, u sangue, u fluidu di cultura bacteriana, i tessuti solti di l'animali è di e piante, testi, antere, etc.
Prestate attenzione quandu smearing:
(1) U vetru di vetru deve essepulita.
(2) U vetru di vetru deve esse pianu.
(3) U revestimentu deve esse uniforme.U liquidu di smear hè cascatu à a diritta di u mità di u slide, è si sparghje uniformemente cù una lama di scalpel o un dente.
(4) U revestimentu deve esse magre.Aduprate una altra diapositiva cum'è un pusher, è spinghje delicatamente da a diritta à a manca nantu à a superficia di a diapositiva induve a suluzione di smear hè goccia (l'angolo trà i dui slides deve esse 30 ° -45 °), è applicà una capa fina uniformemente.
(5) Fixed.Per a fissazione, u metudu fissante chimicu o seccu (bacteria) pò esse usatu per a fissazione.
(6) Tintura.U blu di metilenu hè utilizatu per i battìri, a tacca di Wright hè usata per u sangue, è qualchì volta iodu pò esse usatu.A suluzione di tintura deve copre tutta a superficia dipinta.
(7) Sciacqua.Soak dry with paper assorbent or toast dry.
(8) Seal the film.Per l'almacenamiento à longu andà, sege the slides with Canadian gum.
2. U metudu di tavuletta hè un metudu di fà fogli mettendu materiali biologichi trà u vetru di vetru è u cupertu è applicà una certa pressione per disperse e cellule di tissuti.
3. U metudu di muntatura hè un metudu in quale i materiali biologichi sò sigillati in tuttu per fà specimens slide.Stu metudu pò esse usatu per fà munti temporali o permanenti.I materiali per a carica di fette includenu: urganismi chjuchi cum'è Chlamydomonas, Spirogyra, Amoeba è nematodi;Hydra, epidermis foglia di e piante;ali, pedi, bocca di insetti, cellule epiteliali orali umani, etc.
Attenzione deve esse pagatu à a preparazione di u metudu slide:
(1) Quandu tene u slide, deve esse pianu o postu nantu à a piattaforma.Quandu l'acqua dripping, a quantità di l'acqua deve esse appruvata, perchè hè ghjustu coperta da u vetru di coperta.
(2) U materiale deve esse unfolded cù una agulla dissecting o tweezers senza overlapping, è appiattitu nantu à u listessu pianu.
(3) Quandu si mette u vetru di coperta, copre lentamente a goccia d'acqua da un latu per prevene l'apparizione di bolle d'aria.
(4) Quandu staining, mette una goccia di suluzione staining nant'à un latu di uvetru di coperta, è l'assorbe da l'altra parte cù carta assorbente per fà u specimenu sottu u vetru di coperta uniformamente culurita.Dopu à u culore, aduprate u stessu metudu, sguassate una goccia d'acqua, aspirate a suluzione di tintura, è osservate sottu un microscope.


Tempu di posta: 22-Nov-2022