page_head_bg

News

Cunsiglii di vetru di coperta

I diapositive ponu esse divisu in duie categorie: diapositive ordinarie è diapositive anti-distaccamentu:
✓ I vetri ordinari ponu esse aduprati per a tintura HE di rutina, preparazione di citopatologia, etc.
✓ I diapositive anti-distaccamenti sò usati per esperimenti cum'è l'immunoistochimica o l'ibridazione in situ
A principal diferenza trà i dui hè chì ci hè una sustanza speciale nantu à a superficia di u slide anti-detachment chì face u tissutu è u slide aderisce più fermamente.
A dimensione di i vetri di vetru cumunimenti utilizati in i microscopi hè 76 mm × 26 mm × 1 mm.Se a superficia di u vetru di vetru acquistatu hà arcu o picculi protrusioni, grandi bolle d'aria spessu appariscenu in a rùbbrica dopu a sigillatura, è se a pulizia di a superficia ùn hè micca abbastanza, ancu causarà prublemi.U tissutu hè dissecatu, o l'effettu d'osservazione ùn hè micca ideale.
Coverslips sò vetru sottili, piani di vetru, cumunimenti quadrati, tondi è rettangulari, chì sò posti nantu à una mostra vista sottu un microscopiu.U grossu di u vetru di coperta ghjoca un rolu assai impurtante in l'effettu di l'imaghjini.Ùn sò micca sapè se avete osservatu lenti obiettivi Zeiss.Ogni lenti obiettivu hà parechji parametri impurtanti, cumprese i requisiti per u grossu di u vetru di coperta..
1. 0.17 in a figura rapprisenta chì quandu si usa stu lente ughjettivu, u gruixu di u vetru di coperta hè necessariu esse 0.17mm
2. U rappresentante cù u segnu "0" ùn hà micca bisognu di un vetru di coperta
3. Se ci hè un segnu "-", significa chì ùn ci hè micca un vetru di tappa.
In l'osservazione cunfocale o l'osservazione d'altu ingrandimentu, a più cumuna hè "0.17", chì significa chì avemu bisognu di attentu à u grossu di u coverslip quandu compramu coverslips.Ci sò ancu ugettivi cù anelli di currezzione chì ponu esse aghjustati secondu u grossu di u coverslip.
I tipi cumuni di coverslips in u mercatu sò:
✓ #1: 0,13 - 0,15 mm
✓ #1.5: 0,16 - 0,19 mm
✓ #1.5H: 0,17 ± 0,005 mm


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022